handsoutfortanzania.reismee.nl

Dag 1 en 2 in Dar es Salaam

?Lieve familie, vrienden en kennissen. Wij zijn online naar aanschaf van de internet dongel en hopen jullie met kleine foto’s en veel tekst op de hoogte te houden van onze beleving.

?Om 5:50 ingezegend bij Tegelhandel Boer en vertrokken naar Schiphol middels vele behulpzame chauffeurs. De hele molen zonder problemen om 9:30 doorlopen en 11:30 opgestegen.

?Na een voorspoedige reis van 7,5 uur vliegen vanaf Turkije dan eindelijk om 2:40 geland in Dar es Salaam. Even wat vertraging met visumformulieren, maar dan eindelijk het zakelijkvisum en om 4:00 alles rond.

?Na welkom van Bonna en een vier collega’s konden de koffers op het dak gebonden worden en met een half uurtje waren we bij het weeshuis. Snel naar bed want vanaf 4:30 tot 9:00 is een korte nacht.

?Om 10:00 iedereen aan het ontbijt, aansluitend gekeken bij een gesprongen waterleiding in de straat afsluiten doen ze hier niet aan kopje onder en repareren onder druk. Verder met Bonna een rondje door de wijk gelopen en een schoolgebouw bezocht dat door een andere groep gemaakt is.

?Tegen het einde van de ochtend Bishop David ontmoet en hiervan projectuitleg gekregen. Met elkaar boodschappen gehaald bij een enorm winkelcentrum terwijl Nicky uitrust en op de spullen past.

?Alles in huis voor de Pannenkoeken van vanavond. Daarna nog vier liederen oefenen voor de kerkdienst morgen en goed uitrusten.

?We verblijven tot maandagochtend in het weeshuis op 5 minuten loopafstand van het kerkgebouw.

Ma v der Leer

Heel fijn om dit bericht te lezen ? dankjewel ! Een goede voortzetting toegewenst . ❣️Groet uit Nieuw-Lekkerland.

Familie Stam

Fijn om te horen! We wensen jullie een goede zondag en heel veel succes volgende week.
Groetjes

Pa en ma de Haan en Mirjam

Leuk om dit eerste verslag uit Tanzania te lezen. We proeven al wat van de sfeer daar. We zijn God dankbaar voor de goede reis en aankomst op jullie verblijf. We zien uit naar het volgende bericht.

Familie Wensveen

Bedankt voor het bericht! Fijne zondag allemaal!
Jacqueline gefeliciteerd met je 20ste verjaardag!?

Corina Boer

Fijn om jullie bericht te lezen. Het grote avontuur, waar jullie zo lang naar uitkeken en mee bezig zijn geweest is nu echt begonnen! Veel vreugde en zegen gewenst! Jac, wij hebben geen pannenkoeken, maar chinees gegeten ter ere van jouw verjaardag ?... Dit was vast de meest gedenkwaardige 21ste juli in 20 jaar! Groeten aan allen!