handsoutfortanzania.reismee.nl

Dag 3 dar es Salaam

Hallo allemaal. Vandaag gingen we 07:00 uit bed. Ontbijten om vervolgens 8 uur naar de kerk te gaan. Mensen wat een cultuurshock! Overal dansende en losgaande zingende mensen. Na het gezang riep Bisschop David ons naar voren. Een van de reisleiders stelden ons voor aan de gemeente. Na een paar liederen gezongen te hebben, hebben we tot 11:30 mogen luisteren naar de bisschop. Ook mochten we getuigen zijn van een inzegening van een baby. Gaat heel anders dan bij ons! De ouders en familie deden een enthousiaste toespraak.

Vanmiddag zijn we met een gedeelte van de gemeente spelletjes wezen doen. We hebben de kinderen ballonnen en voetballen gegeven. Wat zijn die blij met simpele spullen zeg! Tot in de avond speelden ze nog met de ballonen en ze waren duidelijk in hun schik.

Vanavond een rustige avond met gezelligheid, spelletjes en goed gesprekken.

Tot het volgende verhaal!

Oma Kleijn

Jullie bericht gelezen .
Werk ze van daaag Het zal wel warm zijn hier ook
Groetjes Oma

Judith - Stichting Livingstone

Best team,
Wouw wat super leuk om jullie berichten te lezen. Heel veel succes en zegen vandaag in Msongola!!! Ik hoorde dat iedereen al naar jullie uitkijkt daar!

Moeder Anja van der Perk

hallo martha en verdere groep
Leuk weer om jullie zo te volgen veel succes met het bouwen van jullie projekt, waar jullie vandaag mee gaan beginnen.
wat de warmte betreft we kunnen het helemaal inleven hoe dat is ook hier is het behoorlijk warm maar wij hoeven niet te bouwen dus petje af voor jullie allemaal groetjes

Opa en Oma Maxi, ( bij Gertjan en Deborah wel bekend ).

Lieve kleinkinderen, we zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen in dat verre land. Wij hebben het hier ook tropisch warm. De temperaturen zijn iedere dag rond de 30 graden. In de morgen wat activiteiten en in de middag rust. Dat zal bij jullie ook wel zo wezen. We hopen dat jullie je bouwplannen kunnen uitvoeren, dat is toch de opzet van jullie reis. Leuk dat we jullie kunnen volgen, voor ons op afstand ook een belevenis. De nabijheid van de Heere toegewenst voor jullie allemaal. We volgen jullie !!!

Schoonmoeder de wit (liesje)

Hoi lies en de anderen van de groep

Fijn dat de reis is goed gegaan
Wat een belevenis zo’n kerkdienst
We vinden het leuk om jullie zo te volgen
Succes met bouwen
En Gods zegen toegewenst

Ilona & Zion ( zus en neefje van Erika)

Wat fijn om op deze manier jullie dagen in Tanzania te kunnen volgen.
Al heel veel mooie dingen en mensen mogen ontmoeten als ik het zo lees.
Geniet, Love & Explore