handsoutfortanzania.reismee.nl

Dag 10 Msongola

Beste lezers,

Vanmorgen al om 5:00 opgestaan om naar Dar es Salaam te gaan.

Na douchen met een zaklamp omdat bij de jongens de stroom het had begeven snel verder met het ochtendleven.

Allemaal nog een klein beetje moe waren we wel aan een witte boterham met suiker toe.

Om 6:25 allen klaar voor de kerk alleen is onze chauffeur nog niet op zijn werk.

Om 6:40 vertrokken, onderweg de oefening van twee liederen voor de kerk een hele beproeving en een hoop a capella werk.

8:15 in de kerk samen handen klappen, veel volume en swingen maakt de band met Afrika sterk.

11:30 Geld gewisseld voor de safari, ijs gekocht en aansluitend de souveniersmarkt bezocht.

13:45 terug bij de kerk voor een trouwerij het bruidspaar was met onze aanwezigheid zeer blij.

16:30 wachtend op de bus met Afrikaanse aardappels in bladerdeeg zorgt dat ieder met een lege maag zweeg.

17:30 een hele rustige terugreis want iedereen was op en 19:15 in het resort voor de laatste busstop.

20:00 Een kookploeg zorgt voor een pan groentensoep. Gevolg voor de groep een heel gesnoep gevolgd en een boel troep.

21:00 Op dit moment draaft een afwasteam heen en weer. Gaat bij iedereen het licht uit en doen de voeten zeer.

Vanavond telegramstijl in combinatie met dichten werkt ook wel. Bedankt voor het lezen en tot snel.

Michael

Wilma Stuurman

Wat ontzettend leuk om alle Lekkerlanders zo te volgen!
Jullie werken heel hard en mooie foto’s,vlogs en reisverhalen, zien we.
Succes verder met de bouw en als groep nog een goede tijd in Tanzania.

Meelevende groetjes uit de Albrechtstraat

Corina Boer

Leuk bericht Michael! En tegelijk een mooi overzicht vd dag. Veel plezier verder en lieve groet aan iedereen!

Oma kleijn

Al was het een andere stijl , maar grappig om te lezen ,
En. Goed begrepen wat heel de dag jullie programma was .
Werk ze weer vandaag !!!
Tot horens .gr aan allemaal van Oma kleijn

Familie. Wensveen

Hallo allemaal
Wat bijzonder dat jullie daar vorige week een doopdienst en nu weer een bruiloft mee konden maken. Vandaag weer aan de arbeid! We zijn heel trots op jullie bouwvakkers prestaties en dat alles met weinig matriaal! Heel veel succes en een dikke knuffel voor wie hem nodig heeft. Xx

Judith - Stichting Livingstone

Best team,
Wat een super leuke berichtjes! Heel veel plezier en zegen deze week! Jullie doen het geweldig!
Een hartelijke groet uit Amersfoort

Moeder Anja van der Perk

Hallo allemaal

Leuke verhalen door jullie geschreven
Het is echt fijn om jullie zo te volgen.
4-1 is heus niet slecht ,kan tenslotte nog veel slechter haha.
verder veel werkplezier toegewenst
groetjes van alle perkies