handsoutfortanzania.reismee.nl

Dag 13 Msongola

Vandaag de laatste dag op het bouwproject. Om 07:00 zaten we allemaal weer vol met energie aan tafel :p. Om 08:00 naar de bouwplaats om vervolgens weer vrolijk verder te gaan met het scheppen en overgeven van zand! De put die gegraven is door de bouwvakkers is nu meer dan 4 meter! Ook zijn er nieuwe bouwmaterialen besteld, hiermee gaan de werknemers de komende dagen volop aan de slag! Rond een uur of 3 hebben we de laatste emmer over de muur getild. Wat een vreugde was dat! haha.

Ook hebben we de vlag van onze stichting opgehangen aan het schoolgebouw en hebben we een partijtje t-shirts uitgedeeld aan de bouwlieden. Op de achterkant van de shirts staat ons logo en de naam van ons project.

Vanavond na het heerlijk klaargemaakte Hollandse eten hebben we bijbelstudie gedaan. Hierna nog een aantal zeer luidruchtige potjes weerwolven gespeeld, een paar die een rondje gelopen hebben en de anderen die hun bed opzoeken of nog gezellig op de bank zitten/hangen.

Morgen hoopt een gedeelte van onze groep de veranda voor het schoolgebouw nog te vullen met zand, hier is maar een kleine groep voor nodig. De rest van de groep pakken de koffers in voor de reis naar National Park Mikumi, draaien de wasjes en bereiden de middaglunch voor!

Een vriendelijk groet aan iedereen thuis!

Gerard

Familie Wensveen

Hallo Kanjers
Wat top dat het dak erop zit!
Jullie mogen trots op jezelf zijn dat jullie zoveel in een korte tijd hebben neer gezet. Wij zijn dat in ieder geval wel!
Morgen ochtend de laatste loodjes aan de veranda en op naar het volgende avontuur: National Park Mikumi!
Geniet van jullie laatste daagjes daar en van de geplande safari!
Groetjes.
P.S: Wel achter de hekken blijven! ;-)

Ma v der leer

Mooi /fijn bericht Gerard ❣️ Wat byzonder he , steeds weer zoveel energie! Gelukkig maar en geniet met zn allen nog van de safari. ???. Hartelijke Groet ?

Leerties

Respect voor jullie ?. ????

Fam de wit

Prachtig dat jullie zoveel werk hebben verricht
Kben trots op jullie dat jullie daar de kracht voor gekregen hebben ??
Nog een fijne tijd met elkaar ?

Familie Noordzij

Goed gewerkt luitjes??nu nog even genieten van de prachtige schepping en dan de thuisreis alweer?...
Leuke verhalen iedere keer...
Geniet nog even lekker en d.v. een goede terugreis?

Hannelien Kieviet

Trots op jullie, jullie doen prachtig werk zeg! En zo te lezen wordt er ook volop genoten en gelachen ;) Fijne dag vandaag, geniet er nog even van! Groetjes (en een dikke knuffel voor Annemarie ?)

fam.int veld

mooie fotos en berichten allemaal hoor.ja-ja er word hard gewerkt daar!
het zweetdes aanschijns vloeid wereld wijd toch?maar ook Het bloed van Golgota `s top die zwarte zielen reiningd. groetjes en d.v. tot ziens.

Roos Juffer

Goed bezig Geer??en de rest met wie je er bent...
Succes nog..

Judith - Stichting Livingstone

Best team,
Wouw al weer de laatste dag 'bouwen'! Wat hebben jullie in korte tijd veel gedaan zeg, wouw! Onder de indruk. Geniet van jullie dagen zo weer in Dar es Salaam en geniet van Tanzania tijdens jullie mooie excursie!!!
Een hartelijke groet uit Amersfoort

Theo en Rianne

Je ben weer lekker bezig zus!!
We houden je in de gaten hoor vanuit Italië succes met de laatste loodjes!!!!!!!!
Gr theorie

Johannes en Martine

Hoi Geer
Hoe bevalt het om leider te zijn?
Jij mag uitslapen zeker?