handsoutfortanzania.reismee.nl

We komen er aan!

Lieve allemaal!

Daar is alweer onze laatste blog vanuit Afrika.
Wie had dat gedacht 1,5 jaar geleden dat we zo n mooie groep bij elkaar zouden krijgen.
En nu hebben we met 16 mensen (jaja zonder bouwervaring) niet 1 maar 2 klaslokalen neergezet!
Wij zijn hartstikke trots op onze groep!

Vandaag zijn weer naar de kerk geweest! Dit keer hadden we iets minder vertalers,dus kregen we er iets minder van mee, maar toch hebben we genoten van deze laatste echte afrikaanse kerkdienst! Zelf hebben we ook nog 2 liedjes ten hore gebracht, zoals voorgaande keren werd dit ook weer erg gewaardeerd!

Na de kerkdienst zijn we met de kinderen uit het weeshuis naar het strand gegaan! Ze gaan alleen naar het strand als er een groep zoals wij is, dus het was groot feest! Zelf hebben we ook genoten van alle blije gezichtjes en zijn we hier en daar wat verbrand... maar dat mag de pret niet drukken! Daarna hebben we met iedereen patat gegeten bij een ‘strandtent’ . Ook daar genoot iedereen weer van!

Vervolgens gingen we terug naar het weeshuis om onze koffers te pakken! Nu zitten we nog even bij het weeshuis te chillen voordat we echt beginnen aan onze terugreis. We hebben een toespraak gehad van Bishop David over hoe dankbaar hij is en hoe trots hij is!
Ook heeft hij onze dominees uitgenodigd om een keer een dienst hier in Dar es Salaam mee te maken, net als al onze andere families en vrienden!

Sommigen zouden het leuk vinden om langer blijven en anderen verlangen weer naar hun eigen bed, maar overal komt een eind aan en is het ook weer tijd om naar huis te gaan!

We hebben een heleboel meegemaakt en gezien en daar zijn we dankbaar voor! We zijn echt apetrots op onze samengestelde groep!!!

We hopen jullie allemaal weer gezond en wel thuis te ontmoeten en dan mogen jullie nog minimaal een paar dagen meegenieten van al onze verhalen!

Dankjulliewel voor het volgen van deze verhalen, wij hebben dat zeer gewaardeerd-
En zoals ze het hier zouden zouden zeggen: God bless you! Hallelujah, Amen!

‘ Niemand keert terug van een lange reis zoals hij vertrokken is’
(Dagspreuk)

Lieve groetjes van ons allemaal!

Deborah en Corrie

Corrie

Het was fijn om jullie te kunnen volgen en er voor te bidden. Ik wens jullie een veilige en goede reis naar huis toe. Ik hoop dat jullie je gezegend voelen door deze geweldige ervaring.
Hartelijke groet van de tante van Michael en Nicky.

Ma v der leer

Lieve mensen ?. Wij sluiten ons aan bij de laatste zinnen, God bless you ! Hallelujah Amen. ?