handsoutfortanzania.reismee.nl

We zijn weer veilig geland!

Zondagavond om 22:30 was iedereen in de bus klaar voor vertrek.

Onder leiding van onze gastheer en gastvrouw heeft buschauffeur Ali nog eenmaal zijn stuurmanskunst vertoont en ons veilig naar het vliegveld gebracht.

De koffer en paspoort controle mochten wij zonder problemen doorlopen. Na ruim van te voren inchecken en zelfs nog wat snacken bij het lokale restaurant; vlogen we om 3:15 over de miljoenen lampjes van Dar Es Salaam in noordelijke richting Istanboel.

Na een prachtige zonsopgang boven de woestijn te mogen zien verscheen om 8:30 de nijldelta onder ons. Om 10:15 stonden we aan de grond in Turkije, in ieder blij dat het langste deel van onze tocht er nu opzit. We moesten echter nog wel 3,5 uur wachten op de aansluitende vlucht naar Amsterdam. Middels diverse spelletjes, hazenslaapjes en lekker eten bij het lokale snacktentje was de tijd zo verstreken.

Om 14:10 was het dan zover we konden inchecken voor de vlucht richting Amsterdam. Een groter stiller en modern toestel geeft de laatste vlieguurtjes nog wat meer comfort. Na de landing om 17:45 in Amsterdam waren de meeste wel versleten 14,5 uur onderweg met weinig slaap kost veel energie.

In Amsterdam moesten we nog even op de koffers wachten, maar om 18:45 konden we eindelijk naar huis gebracht worden.

Een enthousiaste onmoeting met blije familie, vrienden en kennissen gevolgd werdt gevolgd door gezamelijke afsluiting middels dankgebed op het terrein van Tegelhandel Boer Nieuw-Lekkerland. Zo kwam om 20:00 een einde aan onze voorspoedige reis.

Oma kleijn

Bedankt voor jullie mooie verhalen het was intersant om het te volgen
EN GEWELDIG WAT ER ALLEMAAL IS GEDAAN.DOOR JULLIE maar bovenal dat jullie allemaal gespaard EN bewaard zijn