handsoutfortanzania.reismee.nl

Dag 6 Msongola

Ha allen,

vandaag weer hard gewerkt! Om 05:45 sloeg de wekker alarm. Sommigen werden al eerder gewekt door gospel-gezang uit de omgeving. We zijn verder gegaan waar we gisteren gebleven zijn. Waar we in Nederland met een graafmachine te werk gaan, waren wij heel de dag bezig met doorgeven van totaal 19 kuub zand. Hier en daar hadden we door hitte en zwoegen een instortende deelnemer:) Door uitgebreide pauzes kon iedereen weer hard aan de slag! Volgens Bishop David zijn we de snelst werkende groep! En dat zonder bouwvakkers!

Vanavond hopen we (net als gisterenavond) een korte bijbelstudie te doen, waarna we allicht nog even kunnen weerwolven;) en verdere gezelligheid. Ook genieten we volop van de aanwezige insecten, salamanders die tijdens het eten over de muren lopen en gekko's (met de naam Arie;) die vertoeven op onze slaapkamers, enz.

Groetjes uit Tanzania,

Gerard en Maria

Familie Stam

Hallo allemaal, wat leuk om foto`s en zelfs een video van jullie te zien. Jullie zijn echt goed bezig! Onze complimenten. Groetjes aan iedereen (en speciaal aan Annemarie)

Jaap en Anneke de Vreede

Dag allemaal, jullie zijn echt een geweldig team. Heel mooi dat jullie dit werk doen.
We leven met jullie mee. Leuk hoor dat er nu foto's en een video te zien zijn. Veel succes verder. Hartelijke groeten.

Gerry .

Wat geweldig om jullie op deze manier te volgen.
Mooie verhalen leuke foto,s ,en zelfs een video.
Veel succes iedereen .
Groeten aan allemaal,speciaal Erika.

Oma kleijn Marrianne en johanneke

De mooie verhalen gelezen, foto's gezien en jullie vlogs bekeken.
We hebben wel begrepen dat jullie hard moeten werken.
Succes verder en een fijne tijd.
Groetjes, opa en oma en de logés

Familie Wensveen

Hallo allemaal Super bedankt voor de foto's en video! Leuk om even bij jullie om een hoekje te kijken. Jullie hebben de eerste dag al aardig wat in zicht gebracht. Zet hem op met elkaar!

Fam Vermeer

Lieve tante Martha en juf maria?

Erg leuk om jullie op deze manier te volgen. Maeva wil steeds weer de foto's zoeken waar jullie opstaan. Jullie moeten echt keihard werken. En dat met die warmte....sterkte hoor. Liefs van ons

Fam de Gruyter

Zo Geer, dat is pijnlijk zo vroeg?.

Mooi om jullie zo elke dag te volgen. We wensen jullie kracht en Gods nabijheid.

Hartelijke groet
Laurens, Diana en de kinderen.

Fam Zuijderduijn

Hee zus en de rest van de groep!?
Wat ziet het er gezellig uit met zn alle!
Jullie doen mooi werk!??
Super leuk om fotos en video’s te kunnen zien! ??

Groetjes Wim,Miranda en een dikke kus speciaal voor tante Deborah van Joas en Senna!?

Kirsten Mink

Wat leuk om jullie zo te volgen! Jullie doen mooi werk daar met elkaar! Heel veel succes allemaal en maak er met elkaar iets moois van. Vergeet ook niet om van de prachtige natuur & cultuur te genieten.

En Erika, ben trots op jou!

Liefs,
Kirsten