handsoutfortanzania.reismee.nl

Dag 5 Msongola

Blog 24 juli

Onze dag vandaag begon om half zeven met een heerlijk hollands ontbijt. Hierna zijn we richting de bouwplaats vertrokken. Een aantal begonnen met het graven van de waterput die achter het klaslokaal komt terwijl de rest vast begonnen met stenen klaar leggen, daarna kon de bouw beginnen. Hier gebruikt men cement met stenen in plaats van andersom. Deborah heeft hier haar verborgen talent ontdekt namelijk cement voegen. We hebben vandaag al vier lagen stenen gelegd dus we zijn al aardig onderweg. In de avond hadden we gevraag of onze gastvrouw goor ons wilde koken en dat was zonder spijt want het was erg lekker.

Timo

Familie Damsteegt

Heel veel succes met de bouw en we vinden het erg leuk om het te lezen. We vinden jullie erg dapper.

Fam de wit

Heerlijk dat het allemaal lukt
Vind het zo gezellig om de belevenissen te lezen succes hoor allemaal
Hier regend het vanmorgen ?
Groetjes van ons

Roos

Leuk om te lezen! Succes met het bouwen! Deborah betekent dit verborgen talent een carrièreswitch? ;)

Anja Withaar

Geboeid zitten lezen, werd er af en toe stil van..
Suc6 gewenst met het bouwen!
Een groet voor iedereen uit Voorthuizen.

Corina Boer

Super leuk om jullie berichten te lezen! We “zien” het een beetje voor ons. Maar dat neemt niet weg dat we benieuwd zijn naar echte plaatjes... Zou het lukken om iets door te sturen? Veel (werk)plezier toegewenst! ❤️

Oma Kleijn

Wat gaat het er al goed uit zien .
Jullie
vorderen hard met de bouw , ook heel fijn dat jullie de mensen kon den bezoeken..En er iets achter kon laten , dan zie je hoe hard alles nodig is .Gods zegen verder voor jullie allemaal